fredag 3 februari 2017

Extrakillen

Extrakillen


Som ni redan vet hade vi en extrakille på besök för några veckor sedan. Att träffa en ny extrakille är alltid nervöst och lite läskigt. Vi hade förvisso redan träffat killen ifråga över en fika och fått lite känsla för vem han var och att han var social, trevlig, såg bra ut och passade oss.

Men ändå.

Det är alltid lite läskigt och pirrigt. Och upphetsande. Jag gillar som ni vet att få njuta av två män samtidigt. Det är förbjudet och lite kinky.

Några dagar efter fikat fick vi tillfälle att ses för att göra "det". Vartefter tidpunkten för killens ankomst närmade sig blev jag allt mer nervös tills dess min Älskling kom och sträckte åt mig ett glas vin. (Han vet precis vad jag behöver)

Killen kom och vi satte oss och pratade i soffan. Jag behöver tid på mig innan jag kan klä av mig, och denna kväll var inget undantag. Vi pratade och pratade. Det hela kändes avslappnat och efter några timmar var jag redo.

Älsklingen gick ut ur rummet en kort stund och jag satte mig närmre killen och knäppte upp hans gylf. Därunder hittade jag (och min mun) vad jag sökte - och några minuter senare kom Älsklingen in i rummet och öppnade sin gylf. Två män, två kukar och jag själv. Underbart.

Vi förflyttade oss från soffan till sovrummet där vi snabbt fick av oss resten av kläderna och klättrade upp i sängen.

Vad som hände där? Jag säger så här: Jag älskar att suga en kille samtidigt som en annan knullar mig. Jag älskar att känna händer om mina höfter och en hand om min nacke. Två hårda kukar i min mun. Sådant fick jag min beskärda del av denna kväll. En toppen kväll om ni frågar mig.

Jag hoppas vi träffar killen igen. Vår erfarenhet är att sex blir bättre ju mer man lär känna varandra. Sex med extrakillar blir bättre vartefter. Vi vill hitta en kille som vill hitta på nya saker med oss, som vill ta steg framåt och tillsammans med oss.

Jag fick intrycket av att han tyckte lika mycket om denna trekant som jag själv och håller tummarna för att vi får ihop en andra träff tämligen snart. Mycket vill ha mer brukar man säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar