onsdag 20 juli 2016

Att förföra en sovande Prinsessa



Förra veckan var Prinsessan ute och festade med en väninna. På sena natten ringde hon hem och bad om hämtning.
Väl i bilen berättade hon hur skönt hon skulle göra det för mig när vi kom hem. Hennes ena hand hittade in mellan mina ben och smekte min allt hårdare kuk.

När vi kom hem så vinglade hon glatt in i sovrummet och slängde av sina kläder och stöp i säng och kort därefter kom det små söta snarkningar från hennes mun.

Jag släckte ner och klädde av mig och la mig jämte henne och tittade på hennes vackra kropp i ljuset av sommarnatten. Hon hade sparkat av sig täcket och låg utsträckt i sängen och andades tungt och avslappnat.

Min blick rörde sig smekande från hennes vackra ansikte, ner över hennes bröst och över magen. Magen slutade vid ett par svarta trosor som var i vägen för mina blickar.

Prinsessan har vid flertalet tillfällen gett en fullständig accept att om jag skulle vakna kåt, så är det fritt fram för mig att ta vad jag vill ha. 

Med detta löfte lät jag min ena hand försiktigt glida in mellan hennes smått särade ben. Hon sov djupt och rörde inte en min när min hand försiktigt drog ner trosorna så att de hamnade en bit ner på låren.

Jag lät henne somna in djupt igen innan min hand åter letade sig in mellan hennes ben. Ett finger gled sakta in i hennes fitta och ett svagt kvidande kom från hennes mun. Jag kände hur hon blev blötare och blötare under tiden mina fingrar blev allt mer krävande och hennes höfter rörde sig mot min hand.

Så fort jag anade att hon höll på att vakna till, så slutade jag. Snabbt slappnade hennes kropp av och hon återgick till en djup sömn. När hon åter var helt avslappnad så återgick min hand till att leka med hennes kropp. Hon gnydde och stönade allt mer och jag anar att hon drömde om något erotiskt och upphetsande.

Jag tog bort min hand från hennes välrakade fitta och runkade under tiden jag tittade och lyssnade på hur kåt hon var av sina drömmar. Vad hon drömde om vet jag inte, men hennes höfter rörde sig i takt upp och ner under tiden hon gnydde tyst. 

Jag tog hennes ena hand och la den försiktigt mellan hennes ben och väntade till dess att hon åter somnade in djupt. Det tog ett par minuter innan hennes ena finger började röra sig mot fittan.

Jag fullständigt älskar att ha en kvinna i min säng som denna. Kåt, trygg och vacker...

Jag lät min hand omsluta min kuk och runkade till synen av hur Prinsessan fortsatte sin erotiska dröm under tiden hennes hand nästintill obemärkt rörde sig över hennes fitta.

Prinsessan mumlade några ord som inte gick att urskilja innan hon stönade till och ett finger gled in in. Det blev naturligtvis för mycket för mig och efter en kort stund hade jag ersatt hennes hand med min.

Med halvöppna ögon tittade hon upp när jag slet av henne trosorna och särade hennes ben och ersatte mina fingrar med min kuk.

Hon och jag stönade till samtidigt när jag gled in och i samma stund tog hon ett tag om sina knän och särade benen så mycket det gick. Vi njöt av att knulla denna kväll. För när upphetsningen är för stark och kåtheten har tagit ett så starkt tag om oss, så finns det inte utrymme kvar att älska.

Däremot är vår kärlek till varandra alltid med oss när vi har sex...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar